
Mobil DCTF Multi-Vehicle to najwyższej jakości, w pełni syntetyczny środek smarny stworzony z wyselekcjonowanych, wysokiej jakości syntetycznych olejów bazowych. Zostały one połączone z zaawansowanym pakietem dodatków uszlachetniających zaprojektowanych w celu zaspokojenia potrzeb serwisowych najszerszej gamy mokrych dwusprzęgłowych skrzyń biegów. Skrzynie takie znajdują się w pojazdach z Europy, Ameryki Północnej i azjatyckich producentów samochodów.
Jego wszechstronność zastosowania jest plusem dla warsztatów, które chcą zapewnić swoim klientom optymalną obsługę przy jednoczesnym uproszczeniu operacji i zarządzania produktem.
Produkt ten zapewnia stałą, płynną zmianę biegów w każdych warunkach pogodowych oraz ochronę smarowania elementów przekładni, aby wydłużyć jej żywotność i zapewnić komfort jazdy.
Zalety oferowane przez Mobil DCTF Multi-Vehicle:
• Możliwość zastosowania w mokrym DCT
• Wyjątkowa stabilność oksydacyjna i odporność chemiczna — utrzymuje długotrwałą jakość płynu i pomaga wydłużyć żywotność przekładni
• Doskonałe właściwości smarne zapewniające trwałość tarcia sprzęgła, płynną zmianę biegów i doskonałą ochronę przed zużyciem
• Doskonała stabilność lepkości pomagająca zapewnić odpowiednie smarowanie i utrzymanie doskonałych właściwości lepkościowych w niskich temperaturach rozruchu i wysokich temperaturach roboczych
• Niezawodna ochrona przed rdzą i korozją
• Doskonałe działanie uszczelnień chroniące przed wyciekami płynów i awariami podzespołów spowodowanymi niedoborem oleju
ExxonMobil stosuje Mobil DCTF Multi-Vehicle do zdo napełniania serwisowego w szerokiej gamie pojazdów wyposażonych w mokre dwusprzęgłowe skrzynie biegów. Obejmuje to typy skrzyń biegów Audi, BMW, Bugatti, Chrysler, Ford, Mitsubishi, Nissan, Peugeot, Citroen, Renault, Seat, Skoda, Volvo, Volkswagen.
Mobil DCTF Multi-Vehicle nie jest zalecany do stosowania w przekładniach stopniowych AT lub CVT.
Na podstawie wewnętrznych testów firma ExxonMobil obsługuje następujące zastosowania produktu:
| Producent OEM Marka pojazdu | Produkt ten jest polecany przez ExxonMobil do stosowania tam, gdzie obowiązują następujące wymagania: |
| BMW | DCTF-1 fluid BMW Drivelogic 7-speed (Getrag) transmission |
| BMW DCTF-1+ | |
| BMW 6-speed DCT transmission | |
| BMW MTF LT-5 | |
| Bugatti | Bugatti Veyron vehicle |
| CHRYSLER | GA fluid Chrysler 68044345 EA |
| Chrysler Powershift 6-speed (Getrag) transmission | |
| Ferrari | Ferrari 7-speed (Getrag)/TE DCT-3 |
| FORD | Ford WSS-M2C936A fluid (part # 1490763/1490761) Ford Powershift 6-speed (GFT) transmission |
| MITSUBISHI | MZ320065 DiaQueen SSTF-1 fluid Mitsubishi TC-SST 6-speed (GFT) transmission |
| NISSAN | Nissan Powershift 6-speed (GFT) |
| PEUGEOT/CITROEN | 9734.S2 fluid Peugeot/Citroen DCS 6-speed (GFT) transmission |
| RENAULT | Renault EDC 6-speed (Getrag) transmission |
| Renault EDC-7 transmission | |
| VOLVO | Volvo Powershift 6-speed (GFT) fluid (part# 1161838/1161839) |
| VW (Audi, Seat, Skoda) | VW (Audi, Seat, Skoda) 6-speed transmission |
| S-Tronic 7 | G 052 529 A2 or A6 fluid DQ501 transmission |
| G 052 182 A2 or A6 fluid DQ250 & DQ500 transmissions | |
| ZF/Porsche | ZF/Porsche Oil #999.917.080.00 |
Uwagi:
• Należy zauważyć, że poszczególni producenci pojazdów nie ocenili ani nie zatwierdzili produktu w tych zastosowaniach
• Mobil DCTF Multi-Vehicle nie powinien być stosowany w automatycznych skrzyniach biegów typu CVT, ATF.
• Dobra praktyka konserwacyjna nakazuje regularne sprawdzanie poziomu płynów w automatycznych skrzyniach biegów oraz spuszczanie i wymianę płynu w odstępach czasu zalecanych przez producenta. Niektórzy producenci zalecają częstszą wymianę płynu przekładniowego w trudnych warunkach drogowych, takich jak te, które występują przy dużym natężeniu ruchu, podczas upałów lub podczas ciągnięcia przyczepy.
Dostępne opakowania: 1L, 4L, 20L, 208L