
Mobilfluid 428 to nowoczesny, wysokowydajny, uniwersalny środek smarny przeznaczony do ciągników. Został zaprojektowany w celu spełnienia lub przekroczenia wymagań większości producentów urządzeń dla przedziałów hydraulicznych i przekładniowych. Pozwala on na optymalizację wydajności ciągników rolniczych i maszyn budowlanych pracujących w szerokim zakresie środowisk i warunków. Mobilfluid 428 jest zalecany do stosowania w branżach off-road, w tym: rolnictwie, budownictwie i kamieniołomach. Jego właściwości tarcia pomagają zredukować drgania mokrego hamulca i drgania przystawki odbioru mocy (PTO). Ten produkt nowej generacji został opracowany z wysokiej jakości olejów bazowych i zaawansowanej technologii dodatków. Zapewnia mu to doskonałą stabilność termiczną w połączeniu z wysoką odpornością na ścinanie dla klasy lepkości SAE 10W30.
Technologia nowej generacji znacznie poprawiła możliwości wydajnościowe ciężkich urządzeń pod względem obciążenia, prędkości, kontroli i niezawodności dzięki innowacyjnym konstrukcjom układu napędowego. Te konstrukcje zmieniły i zwiększyły wymagania dla płynów napędowych w celu zapewnienia wyższego poziomu wydajności i wydajności przy jednoczesnym obniżeniu kosztów operacyjnych. Kontrola tarcia, ochrona przed zużyciem, stabilność termiczna, odporność na ścinanie, ochrona przed rdzą i korozją oraz pompowalność to funkcje, które muszą być optymalnie wyważone. Zapewniają one dłuższą żywotność sprzęgła, maksymalne obciążenie dyszla pociągowego i utrzymanie pracy na nierównym terenie w szerokim zakresie temperatur otoczenia. Mobilfluid 428 zapewnia wyjątkową wydajność w dzisiejszych przekładniach układu napędowego, osiach napędowych, sprzęgłach, przystawkach odbioru mocy i układach hydraulicznych.
Dostępne opakowania: 20L, 208L

| Produkt ten jest rekomendowany do stosowania w aplikacjach wymagających: |
| AGCO Powerfluid 821 XL |
| Allison C-4 |
| API GL-4 |
| CNHMAT 3505 |
| CNHMAT 3525 |
| CNHMAT 3540 |
| Denison HF-0 |
| Denison HF-1 |
| Denison HF-2 |
| FORD NHFNHA-2-C-201.00 |
| Ford ESEN-M2C86-B |
| FORD ESN-M2C134-D |
| JICASEMS 1204 |
| JICASEMS 1205 |
| JICASEMS 1206 |
| JICASEMS 1207 |
| JICASEMS 1209 |
| JOHN DEERE JDM J20C |
| MASSEY FERGUSON CMS M1145 |
| MASSEY FERGUSON CMS M1143 |
| MASSEY FERGUSON CMS M1141 |
| MASSEY FERGUSON CMS M1135 |
| New Holland WB NWH 410B |
| ZF TE-ML 03E |
| ZF TE-ML 05F |
| ZF TE-ML 06K |
| ZF TE-ML 17E |
| ZF TE-ML 21F |
| ASTM D6973 (Eaton 35VQ) vane pump test |
| VOLVO WB-101 |
| Denison UTTO/THF |
| Właściwości fizykochemiczne | |
| Gęstość w 15.6ºC, [kg/l], ASTM D4052 | 0.866 |
| Lepkość kinematyczna w 40°C, [mm2/s], ASTM D445 | 59 |
| Lepkość kinematyczna w 100°C, [mm2/s], ASTM D445 | 9.3 |
| Wskaźnik lepkości, ASTM D2270 | 141 |
| Temperatura zapłonu, [°C], ASTM D92 | 243 |
| Temperatura płynięcia, [°C], ASTM D97 | -48 |