
Mobil Delvac Modern 10W40 Super Defense to wysokowydajny, zaawansowany technicznie olej silnikowy do stosowania przy znacznych obciążeniach. Zapewnia on doskonałe smarowanie nowoczesnych silników wysokoprężnych i benzynowych pracujących w trudnych warunkach. Utrzymuje je w czystości i wydłuża ich trwałość eksploatacyjną. W rezultacie jest rekomendowany przez ExxonMobil do smarowania silników europejskich, japońskich i amerykańskich. Produkt ten jest produkowany z technologicznie zaawansowanych olejów bazowych i pakietu dodatków uszlachetniających. Zapewnia to solidną odporność na utlenianie, gromadzenie się sadzy oraz przeciwdziałanie zużyciu. Ponad to stanowi doskonałą ochronę przed odkładaniem się osadów na tłokach, zmniejszenie ilości szlamu i wydłużenie trwałości silnika. Jego lepkość i charakterystyka wielosezonowa zapewniają doskonałe właściwości przy szybkim rozruchu oraz pompowalność w niskich temperaturach.
Zalecany przez ExxonMobil do następujących zastosowań:
• Silniki Diesla wolnossące i z turbodoładowaniem producentów europejskich, japońskich i amerykańskich.
• Lekkie pojazdy dostawcze i ciężarówki, w tym floty mieszane z pojazdami z silnikami benzynowymi i samochodami osobowymi
• Maszyny robocze w górnictwie podziemnym i odkrywkowym, budownictwie i rolnictwie
Dostępne pojemności: 20L, 208L
| Produkt posiada następujące aprobaty: |
| Silniki KAMAZ V-8, Euro-3, Euro-4 i Euro-5 |
| Mack EO-M Plus |
| Mack EO-N |
| MB-Approval 228.3 |
| MTU Oil Category 2 |
| RENAULT TRUCKS RLD-2 |
| VOLVO VDS-3 |
| Produkt ten jest rekomendowany do stosowania tam, gdzie wymaga się: |
| ACEA A2 |
| ACEA B2 |
| API CF |
| API CF-4 |
| API CG-4 |
| Cummins CES 20071 |
| Cummins CES 20072 |
| Detroit 7SE 270 (4-STROKE CYCLE) |
| MAN M 3275-1 |
| RENAULT TRUCKS RLD |
| VOLVO VDS-2 |
| Produkt spełnia lub przewyższa wymagania następujących specyfikacji: |
| API CH-4 |
| API CI-4 |
| API SJ |
| API SL |
| ACEA E7 |
| Caterpillar ECF-2 |
| Cummins CES 20076 |
| Cummins CES 20077 |
| Cummins CES 20078 |