
Mobil ATF Multi-Vehicle to w pełni syntetyczny olej jakości premium o formulacji składającej się z wyselekcjonowanych, syntetycznych olejów bazowych o wysokiej jakości. W połączeniu z zaawansowanym systemem dodatków uszlachetniających został tak zaprojektowany, aby sprostać potrzebom wymian serwisowych płynów w najszerszym zakresie. Spełnia wymagania dotyczące automatycznych stopniowych skrzyń biegów w pojazdach europejskich, amerykańskich i azjatyckich konstruktorów samochodów.
Jego wszechstronność zastosowania jest zaletą dla warsztatów, które chcą zapewnić swoim klientom optymalną obsługę, przy jednoczesnym uproszczeniu swoich operacji i gospodarki produktowej.
Podukt ten zapewnia stałą, płynną zmianę biegów w każdych warunkach pogodowych i ochronę elementów przekładni, co przyczynia się do wydłużenia jej trwałości eksploatacyjnej i zapewnienia komfortu jazdy.
• W pełni syntetyczny płyn dopuszczony i licencjonowany przez GM.
• Doskonała ochrona przekładni i łożysk przed zużyciem, rdzą i korozją przyczynia się do przedłużenia trwałości eksploatacyjnej przekładni.
• Stabilne i zoptymalizowane właściwości cierne zapewniają cichą i płynną zmianę biegów przez cały okres eksploatacji pojazdu.
• Doskonała płynność w niskich temperaturach rozruchu i wysokich temperaturach pracy zapewnia sprawność pojazdu w każdych warunkach pogodowych.
• Niezrównana odporność na utlenianie i tworzenie się szlamu i osadów przyczynia się do długiej trwałości eksploatacyjnej płynu.
• Ograniczone straty płynu na wycieki dzięki skutecznym właściwościom przeciwpiennym i kompatybilności z materiałami uszczelniającymi.
ExxonMobil stosuje Mobil ATF Multi-Vehicle do napełniania serwisowego w szerokiej gamie automatycznych stopniowych skrzyń od 6 do 8-biegowych. Dotyczy to skrzyń biegów w pojazdach Acura, Audi, BMW, Chrysler, Citroën, Fiat, Ford, GM, Honda, Hyundai, Jaguar, Jeep, KIA, Land Rover, Mazda, Mini Cooper, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault , Saab, Subaru, Suzuki, Toyota, Volvo, Volkswagen…
Mobil ATF Multi-Vehicle zapewnia ochronę gwarancyjną dla pojazdów GM wymagających DEXRON®-VI, ponieważ w pełni spełnia lub przewyższa surowe wymagania GM DEXRON®-VI dla nowoczesnych przekładni. Nadaje się również do zastosowań wymagających poziomu wydajności DEXRON®-III lub DEXRON®-II.
Producent OEM Marka pojazdu | Produkt ten jest polecany przez ExxonMobil do stosowania tam, gdzie obowiązują następujące wymagania: |
| Acura | Acura ATF-Z1 |
| Aisin Warner | Aisin Warner JWS 3309 (T-IV) & JWS 3324 (WS), AW-1 |
| American Motors Company / Mopar | American Motors ATF+3 (MS7176-E) |
| Audi | Audi 5 HP LT71141 (ZF 5 HP 18FL/19FL/24A) |
| Audi G 052-025-A2 | |
| Audi G 053-025-A2 | |
| Audi G 052-162-A1 A2 (ZF Lifeguard fluid 5, ZF No. S671 090 170) | |
| Audi G 055-025 A2 (JWS 3309) | |
| BMW | BMW JWS 3309 (T-IV) |
| BMW LT71141(ZF 5 HP 18FL/19FL/24A) | |
| BMW ZF 5HP18FL, 5HP24, 5HP30 | |
| BMW 7045E | |
| BMW LA2634 | |
| BMW ETL-8072B | |
| BMW MINI | |
| CHRYSLER, Dodge, Jeep, RAM, Cherokee | MS 7176E |
| Chrysler ATF+, ATF+2, ATF+3 | |
| Chrysler/Dodge MOPAR AS 68 RC (T-IV), JWS 3309 | |
| Chrysler/Dodge/Jeep 05127382AA | |
| Chrysler/Dodge/Jeep 68043742AA | |
| NAG 1 | |
| Fiat | FIAT T-IV type, JWS 3309 (excluding CVT applications) |
| Ford | Ford MERCON® |
| Ford FNR5 | |
| Ford ESP-M2C138-CJ | |
| Ford ESP-M2C166-H | |
| Ford WSS M2C922-A1 | |
| Ford WSS M2C924-A | |
| Ford XL-12 | |
| Ford XT-2-QDX (M) | |
| Ford XT-2-QSM (Syn) | |
| Saturn | GM9986195 (Aisin AW, JWS 3309) |
| GM | GM Type A Suffix A |
| GM DEXRON®-II | |
| GM DEXRON®-IID | |
| GM DEXRON®-IIE | |
| GM DEXRON®-IIIG | |
| GM DEXRON®-IIIH | |
| GM DEXRON®-VI | |
| Honda | Honda ATF-Z1 (except in CVTs) |
| Honda DW-1 | |
| Hyundai/Kia | Hyundai/Kia SP-IV (00232-1904/04500-00115) |
| Hyundai/Kia SP-IV M (SP4-M) | |
| Hyundai/Kia SP-IV-RR | |
| Hyundai/Kia SP-III | |
| Hyundai/Kia Dex-II/ SP-II | |
| Hyundai/Kia JWS 3314 | |
| Hyundai/Kia NWS 9638 | |
| Hyundai/Kia 040000C90SG | |
| KIA ATF Red 1 | |
| Isuzu | ISUZU BESCO ATF-II |
| ISUZU BESCO ATF-III | |
| ISUZU BESCO ATF SP | |
| ISUZU SCS Fluid | |
| ISUZU 08200-9001 | |
| Jaguar | Jaguar ATF LT71141, ZF 5HP24 |
| Jaguar ATF 3403 M115, ATF 3403-M115 | |
| Jaguar JLM20238/ 20292 | |
| Jaguar K17 | |
| JASO | JASO M315 1A |
| JASO M315 1A-LV | |
| JASO M315 2A | |
| JEEP | JEEP ATF+3 |
| Lexus | Lexus JWS 3309 |
| Mazda | Mazda ATF D-II |
| Mazda ATF M-III / V | |
| Mazda ATF FZ/F-1 | |
| Mazda ATF S-1/N-1 | |
| MAZDA ATF 3317 | |
| MINI COOPER | MINI COOPER T-IV |
| Mitsubishi | Mitsubishi Diaqueen SP-II/III |
| Mitsubishi Diaqueen SK | |
| Mitsubishi Diaqueen AW | |
| Mitsubishi Diaqueen J2/3 | |
| Nissan | Nissan Matic Fluid C |
| Nissan Matic Fluid D | |
| Nissan Matic Fluid J | |
| Nissan Matic Fluid K | |
| Nissan Matic Fluid S | |
| Peugeot / Citroën | Peugeot ZF 4HP20 |
| Peugeot/Citroen Z 000169756 | |
| Peugeot/Citroen (PSA) AL4 | |
| Porsche | Porsche T-IV (JWS 3309) |
| Porsche ZF 5HP19FL, ZF 5HP20, LT71141 | |
| Porsche ATF 3403-M115 | |
| Porsche 000 043 205 09 | |
| Porsche 999 917 547 00 (A2) | |
| Porsche 000 043 205 28 | |
| Porsche Z 000169756 | |
| Renault | Renault Matic D2 |
| Renault Samsung SATF-D | |
| Saab | Saab T-IV (JWS 3309) |
| Subaru | Subaru K0140Y0700 |
| Subaru ATF 5AT | |
| Subaru Dexron®-II | |
| Subaru ATF, ATF HP | |
| Suzuki | Suzuki ATF AW-1 |
| Suzuki AT OIL 5D06 | |
| Suzuki ATF 2326 | |
| Suzuki ATF 2384K | |
| Suzuki JWS 3309 | |
| Suzuki ATF 3314 | |
| Suzuki ATF 3317 | |
| Toyota | Toyota ATF D-II |
| Toyota ATF D-III | |
| Toyota ATF T-III | |
| Toyota ATF T-IV (JWS 3309) | |
| Toyota ATF WS | |
| Volvo | Volvo PN 1161521/ 1161621 |
| Volvo PN 1161540/ 1161640 | |
| Volvo PN 31256774/ 31256675 | |
| Volvo 97340 | |
| Volvo 97325 | |
| Volvo 97335 | |
| VW | VW G 052-162-A1/A2 / ZF Lifeguard fluid 5 |
| VW G 055-025-A2 (JWS 3309) | |
| VW 5 HP (ZF 5 HP 30/18FL, 30/19FL, 24A) | |
| ZF | ZF 3 & 4 speed transmissions |
| ZF TE-ML 05L | |
| ZF TE-ML 21L | |
| Allison | Allison C-3 & C-4 |
| R. Bosch AS | TE-ML 09 |
| CAT | CAT TO-2 |
| Vickers | M2950-S, I-286-S |
Uwagi:
• Ważne jest, aby pamiętać, że odpowiedni producenci pojazdów lub przekładni nie ocenili tego produktu ani nie dopuścili go do tych zastosowań, z wyjątkiem przypadków podanych w rozdziale: Specyfikacje i dopuszczenia.
• Mobil ATF Multi-Vehicle nie powinien być używany w automatycznych skrzyniach biegów typu DCT.
• Dobra praktyka utrzymania pojazdów nakazuje sprawdzanie automatycznych skrzyń biegów pod względem prawidłowego poziomu płynów w regularnych odstępach czasu oraz spuszczanie i wymianę płynu w odstępach czasu zalecanych przez producenta. Niektórzy producenci zalecają częstsze wymiany płynu przekładniowego przy jeździe w trudnych warunkach, takich jakie występują przy dużym natężeniu ruchu, podczas upałów lub przy ciągnięciu przyczepy.
Dostępne opakowania: 1L, 4L, 20L, 208L
| Produkt posiada następujące aprobaty: |
| GM DEXRON VI |
| Produkt spełnia lub przewyższa wymagania następujących specyfikacji: |
| JASO 1-A-LV-15 |
| R. Bosch AS TE-ML 09 |